Service

Support og service til både hardware og software

Marel tilbyder service og reservedele til dit Marel procesudstyr såsom multihead- og check weighere, portion cuttere, gradere, udbeningslinjer, formningsmaskiner etc.

Hos Marel vil vi gøre vores yderste for at supportere dig og sikre, at du får stor værdi ud af et partnerskab med os. Vi vil maksimere din oppetid og hjælpe dig med at få det optimale udbytte af dine Marel produkter og løsninger.

Vi har i et stærkt team med erfarne teknikere og specialister, som er klar til at hjælpe dig med at supportere dit udstyr og koordinere et evt. servicebesøg hos dig.

Vi tilbyder fjernsupport via telefon og email eller onsite i din produktion til både hardware- og softwareløsninger.

Software

Hos Marel i Aarhus har vi et hold erfarne og kvalificerede medarbejdere, der står klar til at servicere vores kunder, hvis de skulle have brug for assistance med deres Innova software.

Via telefon, fax eller e-mail ydes der hurtigst muligt assistance til spørgsmål om brug af softwaren, hjælp til at identificere eventuelle funktionsfejl og til at løse problemet, så du har mulighed for at genoptage din produktion hurtigst muligt.

Det er naturligvis også muligt at få en servicetekniker til stedet, hvis du skulle have behov eller ønske om det.

Software Servicekontrakter

For kunder der har indgået en servicekontrakt med Marel, der inkluderer software support, er der yderligere service at hente. Blandt andet kan åbningstiden for supporttelefonen for disse kunder blive forlænget. For mere information om servicekontrakter med software support kontakt venligst en af vores softwarespecialister.

Serviceaftaler

MULIGHED FOR 24-TIMERS TILKALDEVAGT

Vi tilbyder flere former for serviceaftaler til dit hardware-udstyr. En alt-inklusive aftale giver dig størst mulig tryghed, da alle omkostninger til driften af anlægget er kendte og kan budgetteres.

Omfanget af aftalen sammensættes, så den imødekommer dine individuelle ønsker til driftssikkerhed. En serviceaftale kan blandt andet indeholde mulighed for tilkaldelse af en tekniker døgnet rundt, 365 dage om året, samt alle omkostninger til reservedele og arbejdstimer.

Service

Salmon Division

For service/support og reservedele på udstyr fra vores Salmon Division:

Telefon: 99 86 40 00
E-mail: servicesalmon@marel.com
E-mail: sparepartssalmon@marel.com

Service manager: David Lee
Spareparts manager: Henrik Nielsen

Åbningstider:

Mandag – fredag: 7.00–15.00

Meat Preparation Division

For service/support og reservedele på udstyr fra vores Meat Preparation Division:

Telefon: 99 86 40 00
E-mail: service.preparation@marel.com
E-mail: spares.preparation@marel.com

Service Team Leader: Trond Vassgård
Service coordinator: Helle Holt Andersen
Spareparts assistant: Mikael Gundersen

Åbningstider:

Mandag – fredag: 7.00–15.00

Software Division

For service/support på Innova software:

Telefon: 89 30 42 50
E-mail: innova.service@marel.com

Support team leader: Bjarne Jensen

Åbningstider:

Mandag – fredag: 8.00–16.00

 

Service administration
Dorthe Meineche, Service Administrator

Dorthe Meineche

Service administrator

Invoicing/back-office

Jens Blach

Service and spareparts Coordinator

Technical support and Spareparts Sales

Kim Tarp, Service Coordinator

Kim Tarp

Service coordinator

Technical support and Service Coordination


Trond Vassgård

Service Manager DK/Customer Care Manager Meat and FP Scandinavia


Serviceteknikere

Lars Guldhammer

Servicetekniker

 

Ib Jørgensen

Servicetekniker

 

Magni Reinert

Servicetekniker

 

Thomas Porse

Servicetekniker

 

Bo Søgaard

Servicetekniker

 

Kim Tarp

Servicetekniker

Jacob C. Hansen

Servicetekniker

 

Kim Nicolajsen

Servicetekniker

 


Softwarespecialister

Bjarne Jensen

Support Team Leader




Mobil: 89 304 362
E-mail: 
Please enable Javascript to view

 

Thank you for your interest in Marel

We will do our very best to supply you with the information you have requested and you will soon be contacted by a Marel representative.

We wish you a pleasant day!

Contact Us

Your contact information

You are sending this message to

Your inquiry

* Required fields